Miele H 6100 B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele H 6100 B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leny Ehlen 23-06-2017

Miele H 6100B comieoven

Geschreven voor: Miele H 6100 B

Deze combi oven vanaf 2013 iedere dag in gebruik want mijn grootste passie is koken en bakken het is een genot om ermee te werken is dan ook het meest gebruikte onderdeel van de keuken, klein min puntje na zo'n intens gebruik doet het easy clean systeem het niet zo easy meer maar het ziet er na 2 jaar gebruik toch nog altijd netjes uit van binnen wat ik van vorige ovens al na 1 jaar niet meer kon zeggen dus het is een prima keuze geweest.

Natasja 22-06-2017

Lekkere grote oven ondanks compactmodel

Geschreven voor: Miele H 6100 B

De oven is lekker groot omdat er geen magnetron in zit. Prima oven alleen 1 minpuntje dat werken met display soms erg lastig is. Het zijn namelijk een soort tiptoetsjes die niet direct werken. Soms moet je tot 5x toe erop drukken om hem aan te krijgen of de tijd in te stellen. Dat is erg irritant. Maar verder alleen pluspunten.

Pluspunten

• Grote ruime
  • Makkelijk schoon te maken
  • Hoge temperatuurskeuze
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Display tiptoetsen

Adita 22-06-2017

Groot,makkelijk te bedienen ,mooi,

Geschreven voor: Miele H 6100 B

Ik kan er wel een verhaal over schrijven ,maar dat is niet nodig het kan ik paar woorden
Miele is gewoon een topmerk en de service is top!!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Goed kwaliteit
  • Groot
  • Mooi

Minpunten

• Maakt zich zelf niet schoon
  • En best wel duur